יועצת ארגונית למשאבי אנוש, מלווה מנהלים ומנהלות משאבי אנוש, מאמנת ויועצת קריירה. השורשים שלי נטועים במושבה בשרון, מקום שמשלב בתוכו את החן של פעם עם הקדמה של היום – ממש כמו הגישה שלי לפיתוח ארגוני ואנושי!
הכל התחיל מהאהבה שלי לאנשים ולתקשורת שהובילה אותי לעולמות משאבי אנוש וייעוץ ארגוני. כך גיליתי את הכוח האדיר שיש לתחומים אלו בעיצוב הליבה של כל ארגון ובפיתוח קריירות. המסע המקצועי והמרתק שלי כלל עבודה בארגונים מתחומים שונים ומגוונים.
כל תחנה בדרך הזו העשירה את הניסיון שלי והעמיקה את ההבנה שלי בתחום משאבי אנוש. עם שני תארים – MA בשירותי אנוש ו- M.B.A במנהל עסקים עם התמחות בייעוץ ארגוני – המשכתי להתפתח ולהרחיב את הידע המקצועי שלי.
בקבוצת הבנייה BRIGA, המורכבת ממספר חברות עם תמהיל אנושי שונה אחת מהשנייה (כולל עובדי שטח ועובדי מטה) ניהלתי את תחום משאבי אנוש. במהלך תקופה זו תרמתי מהידע המקצועי שלי לפיתוח ההון האנושי בארגון, והובלתי את אסטרטגיית הגידול של החברה שהביאה לצמיחה של כמעט פי 2.
כחלק מהתהליך, צמצמתי משמעותית את עלויות הגיוס והחלפתי את מרבית מערכות משאבי אנוש, תוך הטמעה של מערכות חדשות ונוספות שנדרשו לצורך התייעלות. ניהלתי את מחזור חיי העובד בקבוצה על כל המשתמע מכך והקפדתי על עמידה ביעדי משאבי אנוש שהוגדרו.
היכולת שלי לנהל תהליכים מורכבים וליצור שפה ארגונית אחידה אפשרה לי הן להטמיע נהלים והן ליישומם בצורה אפקטיבית. אלו נעשו, תוך שמירה על קשרים טובים עם כל הגורמים המעורבים והביאו לכך שהארגון הצליח לעמוד ביעדים שהציב לעצמו ולספק שירות איכותי לכל עובדיו.
ניהלתי את מערך משאבי אנוש ברשת מקס סטוק, קבוצה בת למעלה מ-55 סניפים, בפריסה ארצית עם כ-2,500 עובדים. כחברת הנהלה ושותפה עסקית, הובלתי את אסטרטגיית הגידול של החברה, שהביאה לצמיחה של פי 3. הקמתי מערך משאבי אנוש מקצועי מהיסוד, כולל בניית תשתיות, כתיבת נהלים ויצירת תהליכי עבודה חוצי ארגון. תחת הנהגתי, צומצמו משמעותית אחוזי התחלופה, תוך יישום תוכניות גיוס יעילות, שיפור תהליכי שימור עובדים, והטמעת מערכות טכנולוגיות מתקדמות, הובלת פרויקטים משמעותיים כגון הטמעת מערכות אנליטיקה מתקדמות ומחשוב תהליכים.
הניסיון העשיר שצברתי בתפקיד זה כלל ניהול מקיף של כל היבטי משאבי אנוש, מגיוס ופיתוח ועד לניהול ביצועים ורווחה, תוך התמודדות עם האתגרים הייחודיים של סביבת קמעונאות דינמית ומתפתחת.
הניסיון שצברתי בקימברלי קלארק ישראל, חברה גלובלית וציבורית, העניק לי יתרון משמעותי בהבנת האתגרים והדינמיקה של ארגונים מורכבים. פיתחתי מיומנויות מקיפות בניהול תהליכי משאבי אנוש בסביבה תעשייתית ובינלאומית, הכוללות יכולת להוביל ולהטמיע שינויים משמעותיים, כגון יצירת תהליכי עבודה חדשניים, סיוע בשיפור ביצועים והתאמה לדרישות השוק המשתנות. ניסיוני בעבודה מול ועדי עובדים וניהול תקציבים העניק לי ראייה מערכתית רחבה, המועילה בייעוץ אפקטיבי בנושאי יחסי עבודה ותכנון אסטרטגי.
ההתמודדות עם אתגרים מורכבים, כגון עמידה בסטנדרטים גבוהים של רגולציה ובקרה (כמו SOX), העניקה לי יתרון בהתמודדות עם סביבות עסקיות מאתגרות. כל אלה הופכים אותי לבעלת ערך מוסף ייחודי, המסוגלת להוביל תהליכי שינוי משמעותיים ולתרום להצלחת הארגונים והאנשים.
ניהלתי מחלקה בתיאטרון עירוני חיפה, שם למדתי על האתגרים הייחודיים של ניהול אנשים בסביבה יצירתית. התנסות זו העשירה את הבנתי בדינמיקה המורכבת של ארגונים אמנותיים, כולל איזון בין צרכים אמנותיים לדרישות ניהוליות. פיתחתי מיומנויות בטיפוח כישרונות, ניהול קונפליקטים ויצירת סביבת עבודה המעודדת חדשנות ויצירתיות, תוך שמירה על יעילות תפעולית. ניסיון זה חיזק את יכולתי להוביל צוותים מגוונים ולהתאים שיטות ניהול לסביבות עבודה ייחודיות.
כשעבדתי בסלקום, חברה מובילה בתעשייה (מי לא מכיר?!), שם למדתי את המשמעות העמוקה של שירות לקוחות ואחריות ארגונית. החוויה בסלקום חיזקה את ההבנה שמצוינות ארגונית נשענת על תרבות של שירותיות, מקצועיות ודאגה אמיתית לצרכי העובדים והלקוחות. משם המשכתי עם תובנות ייחודיות על חשיבות יצירת חוויה חיובית ומיטבית בסביבת העבודה, תוך שימת דגש על ערכים של שקיפות, תקשורת אפקטיבית ומצוינות מקצועית.
בחירה, התפתחות, משמעות, נתינה ושמחה – אלו הם המצפן שלי בעבודה ובחיים. אני מאמינה שכל מערך משאבי אנוש זקוק לתשתיות חזקות ומקצועיות, ואני שואפת להיות חלק מההתפתחות והצמיחה של לקוחותיי, הן ברמה הארגונית והן ברמה האישית.
אני רואה עתיד שבו משאבי אנוש הם לא רק מחלקה בארגון, אלא הלב הפועם שלו. מקום שבו אנשים מתפתחים, צומחים ומוצאים משמעות בעבודתם. בתור יועצת ארגונית למשאבי אנוש, אני שואפת להוביל ארגונים לאימוץ גישות חדשניות ואנושיות יותר. במקביל, כמאמנת קריירה, אני מחויבת לעזור לאנשים למצוא את דרכם המקצועית ולהגשים את עצמם.
כשאני לא עסוקה בלהפוך ארגונים למקומות טובים יותר או בליווי אנשים בפיתוח הקריירה שלהם, תמצאו אותי עושה ספורט, מבלה זמן איכות עם המשפחה, קוראת ספר טוב או מתנדבת במקומות המרחיבים לי את הלב – כי לתת בחזרה לקהילה זה חלק בלתי נפרד ממי שאני.
והכי חשוב – אני אמא לשלושה מתוקים, נשואה לאיש גבוה בעל חזות רצינית שמטעה (תכלס הוא ממש מצחיק) ועובדת בעיקר מהלב ועם המון נשמה.
בקיצור (כי הארכתי..) אם אתם מחפשים מישהי שתביא קצת קסם למשאבי אנוש שלכם, תלווה אתכם בפיתוח הקריירה, או תייעץ לארגון שלכם – עם המון מקצועיות וטיפ-טיפה הומור – אתם במקום הנכון!
WhatsApp us
אנו רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל הלקוחות והגולשים, ובשיפור השירות הניתן ללקוחות ולגולשים עם מוגבלות. לפיכך, מושקעים משאבים רבים בהנגשת האתר שלי על מנת להפוך אותו לזמין יותר עבור אנשים עם מוגבלות.
הנגשת האתר נועדה להפוך אותו לזמין, ידידותי ונוח יותר לשימוש עבור אנשים עם צרכים מיוחדים, הנובעים בין היתר ממוגבלויות מוטוריות שונות, לקויות קוגניטיביות, קוצר רואי, עיוורון או עיוורון צבעים, לקויות שמיעה וכן אנשים בני הגיל השלישי. אנו עושים מאמצים שהאתר שלנו יעמוד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) התשע"ג 2013, ברמת התקן הנדרש. כמו כן, אנו מיישמים את המלצות מסמך WCAG2.0 מאת ארגון W3C.
למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר ולמרות פעולותינו לשפר את נגישות האתר – ייתכן שיתגלו חלקים או יכולות שלא הונגשו כראוי או שטרם הונגשו. אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר, נשמח אם תכתבו לנו באמצעות פנייה ישירה במייל. כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אבקש לצרף פרטים מלאים:
אנו נעשה ככל שביכולתנו על מנת להנגיש את האתר בצורה המיטבית ולענות לפניות בצורה המקצועית והמהירה ביותר.
שם: תהילה פריד
טלפון: 052-750-5290
דוא"ל: Hr.tehila@gmail.com